"Rijk, arm, geniaal, grstoord, iedereen voelt zich thuis in Cremers!"

"Rijk, arm, geniaal, grstoord, iedereen voelt zich thuis in Cremers!"

Klantenservice

Klantenservice pagina met antwoorden op uw vragen over leveringen, retouren, betaalmethoden enzovoorts.

Klantenservice

Leveringen

Onze leveringen worden door alle bekende bezorgdiensten aangeboden. Wij streven ernaar om uw producten binnen 12 uur na ontvangst van uw betaling te versturen. Het kan echter voorkomen dat een product niet op voorraad is. In dat geval krijgt u dit tijdig te horen en leveren we het product maximaal 10 werkdagen nadat uw betaling is ontvangen.

Verzendkosten

Voor verzendingen binnen nederland betaald u € 5,75. Bij de opgave van uw bestelling ziet u precies wat de verzendkosten zijn. Wij leveren onze producten wereldwijd. Staat uw land niet in de lijst met verzendlanden, neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Betaalmethode

U kunt betalen: via iDEAL of bankoverschrijving.

Retourneren en defecten

Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In deze gevallen dient u binnen 3 werkdagen contact op te nemen met Grand Café Cremers klantenservice.
Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Voor een snelle afhandeling van uw klacht dient u een kopie van de factuur mee te sturen en de reden van de retourzending te vermelden.

Service en retouren

Als u uw product via Café Cremers heeft besteld kunt u uiteraard wel met ons contact opnemen via ons ticketsysteem.

  • Mijn pakket is aan de buitenzijde beschadigd

    Wij zijn er vrij zeker van dat u tevreden bent met uw aankoop bij Grand Café Cremers Webshops. Mocht het echter zo zijn dat de goederen aan de buitenzijde defect, verkeerd of beschadigd zijn dient u dit direct te melden aan de bezorger van de pakketdienst.
    U neemt het pakket niet aan. Neem zo snel mogelijk contact op met ons op met opgaaf van reden. Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. een nieuw product krijgt.

  • Mijn pakket zit beschadigd in de verpakking

    Wanneer het pakket dat u ontvangen hebt tijdens het vervoeren beschadigd is geraakt, kunt u het product naar ons retourneren binnen 4 dagen om omgeruild te worden. Neem zo snel mogelijk contact op met ons op met opgaaf van reden. U krijgt van ons een retourcode die u bij het pakket dient in te voegen zodat wij snel en efficient kunnen reageren. Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. een nieuw product krijgt. Uw verzendkosten zullen worden vergoed.

  • Mijn product is defect

    U heeft het recht om een defect product binnen de garantie periode te retourneren.
    Neem zo snel mogelijk contact op met ons op met opgaaf van reden. U krijgt van ons een retourcode die u bij het pakket dient in te voegen zodat wij snel en efficient kunnen reageren. Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. een nieuw product krijgt. (mits aan de garantievoorwaarden is voldaan) Uw verzendkosten zullen niet worden vergoed.

  • Niet tevreden met product (zichttermijn)

    Als u niet tevreden bent met het product kunt u het binnen 30 dagen aan ons retourneren. Alle geretourneerde producten mogen niet gebruikt zijn en moeten in dezelfde staat zijn als dat ze zijn geleverd.
    Wanneer dit niet het geval is kunnen wij niet overgaan tot het terugstorten van betalingen. Neem zo snel mogelijk contact op met ons op met opgaaf van reden. U krijgt van ons een retourcode die u bij het pakket dient in te voegen zodat wij snel en efficient kunnen reageren. Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. een nieuw product krijgt. (mits aan de garantievoorwaarden is voldaan). Uw verzendkosten zullen niet worden vergoed.

  • Regels voor retoursturen

    Verpak het pakket op een zorgvuldige manier en zend het terug naar Grand Café Cremers Webshops. Wanneer mogelijk bewaar het bewijs van verzending, U bent verantwoordelijk voor het pakket tot het bij ons gearriveerd is. Het is de verantwoordelijkheid van de verzender om de kosten van het verzenden te betalen en ervoor te zorgen dat het product niet beschadigd wordt tijdens het transport. Wanneer de producten niet fatsoenlijk arriveren, kunnen we eventuele kosten doorberekenen voordat we overgaan tot het terugstorten van hetverschuldigde bedrag. Elk verschuldigd bedrag zal zo snel mogelijk betaald worden aan de rechthebbende binnen 30 dagen na het ontvangen van het product.
    Wij zullen u emailen met de bevestiging van de ontvangst. Als u buiten de EU woont kunnen we de originele verzendkosten helaas niet vergoeden wanneer u de bestelling annuleert. U kunt een terugstorting van het bedrag binnen 30 dagen na onze ontvangst van het product verwachten. Als u geen bevestigingsmail hebt ontvangen neem contact met ons op.

Delen